Trött, trött, jätte trött

Nu är jag hemma efter att ha träffat Sandra och pluggat med henne. Pluggandet gick faktiskt bra och det blev ju helt plötsligt mycket lättare än vad jag trodde när Sandra hjälpte mig, tack slem. När vi hade pluggat klart så var jag ju tvungen att visa youtube klipp på min nya favorit film "Madea goes to jail" älskar den. Hon bara: if some one got me, got me, got me i gotta get em, get em, get em. Hahahaha. Älskar filmen. Sen så gick vi ute lite för att träffa Chrelis en stund alltid trevligt och nu är jag ju hemma igen och har renskrivit redovisningen. Så nu hade jag tänkte lägga mig i sängen och se lite på TV och så småningom sussa sött :D
Sov gott fisar så hörs vi tomorrow <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0