Snö

Hemma igen (: Så nu har jag varit ute och gjort mitt tagit en promenad och träffat Sandra och så. Men fy fan vad alla är tråkiga idag jag ville hitta på något men detta jävla vädert asså ! Okej Jason ville faktiskt åka till Danmark idag, men det ville inte jag för jag var rädd att vi inte skulle komma hem igen, man vet ju aldrig med Öresundsborn :P. Nu sitter jag iaf och snackar Jason som sitter och snackar med världens nörd haha, och så ska snart gå och lägga mig.

J*vla väder säger jag bara, det går knappt att köra bil ihäller man bara glider hela tiden. Jag hatar detta vädert inte kul alls, jobbigt att promenera, kan inte vara ute utan att få snö på sig över allt. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0