Så utmattad

Haha, utmattad efter dagens shopping-runda, *pust*. Så jag har sovit i någon timme tror jag hihi, vaknade vid sju och var skit förbannad "/ ingen aning varför, sen blev det middag, fläskfilé och potatisgratäng. Och nu ska jag ut och träffa Sandra lite :).
Imorgon ska jag faktiskt till skolan fast, vi ska ju ha FN-rollspel, tråkigt! Egentligen så ska vi ha på oss ländernas national kläder eller så ska killarna ha kostym och tjejerna hög svart kjol, vit skjorta & en väst/kavaj och högklackat, men Daniella äger inte såna kläder så min lärare får nöja sig med andra kläder, men jag mena varför skulle man behöva ha såna kläder på något sånt onödigt och jag tycker bara det är löjligt att man ska ha speciella kläder för uppgifter i SKOLAN? Haha jaja.
Hörs senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0