Morsning korsning :P

Har haft en skit rolig morgon oxå, haha. Hur ofta vaknar man och är skit glad dagen efter en hel vild ute-kväll? Det är inte ofta kan man ju säga, men man får ta vara på det. Och jag är skit glad att jag väldigt sällan blir bakis, för det är ju ingen hit.

Har precis varit i stallet och myst med Carmen och nu sitter jag hemma och ska hoppa in i duschen. Funderar på att köra in och handla lite ringar på Guldfynd för mitt present kort, har blivit helt galen i smycken och sånt nu, och snygga vardags kläder. Galen :P Har beställt ny tid till att bygga naglarna idag oxå den 4:e blir det. Och min nagelbyggare har ett bra erbjudande hela februari, ett sätt franska kostar bara 250;- och det är skit bra kvalitet.

Dagen är fortfarande lajbans och nu ska jag städa och duscha tänkte jag, så hörs vi senare
puss&kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0