Iris dopdag !

Hej bloggen, lite sent med inlägg idag. Igår kväll så gjorde jag inte så mycket mer att jag var ju på dejt :P, jätte trevligt. Vi var och åt på Shanghi eller hur det stavas, gottgott. Älskar chinge-mat. Sen så åkte jag hem till erica och snacka lite skit och spelade Buzz med henne, hennes mamma och Kent. Skit kul haha.

Nu har jag precis kommit hem från Iris dop, hon är så himla söt. Skit gullig. Ja det var faktiskt ganska trevligt även om jag inte är något big fan av dop, men det var trevligt. En massa kakor och sånt gott haha. Nu tänkte jag att jag skulle ta en 20 minuters power-nap eller något i den stilen är helt slut i kroppen :P

Vi hörs senare, puss&kram <3

Iris <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0