hej bloggen

Jag vet att jag inte har bloggat på jätte länge, så jag får väl skärpa mig med det. "/ Men jag tror det kan bero på att det har hänt en hel del i mitt liv på sistonne som har fått mig att bli lite confused så det är väl därför.

Idag blir det ingen skola eftersom att jag är ledig på torsdagar och nu har jag ju körkortet oxå så jag behöver inte gå på körlektioner ihäller. Så idag ska jag åka ut till carmen och mysa lite med henne, men det blir ingen ridning idag eftersom att jag är jätte förkyld "/ så får bli longering. Sen efter det så ska jag plugga lite ska skriva om healing tror jag, för jag ska redovisa imorgon på religionen. Tycker att det verkar intressant med healing. Men vi får väl se.

Måste bara säga vilken skillnad det är att ha körkort, det känns verkligen jätte bra. Att man bara kan ta sig överallt utan att behöva stå och vänta på bussen med en massa andra människor och utan att behöva ha hörlurar i örornen att man i stället kan pumpa music i sin egen bil :D. Sen att jag kanske är lite nörd och är ute och kör i princip varje dag det är en annan sak men så är det väl när man har fått körkot? :P Jag tror att jag är en sån som alltid kommer tycka att det är kul att köra :P

Hörs väl senare då, pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0