God morgon

Godmorgon bloggen !

Det var verkligen inte skönt att vakna idag, har så j*vla ont i min hals det känns som om den svullnar och ska explodera "/. Men jag måste gå till skolan ändå för jag har ju min redovisning idag, hoppas det går bra i alla fall.

Nu sitter jag här och kollar kläder som jag ska beställa på ellos.se, hittade skit fina. Har fått sån bolero-noja nu haha vill bara ha sånt och skjortor, lite finare vardagskläder vill jag ha. Så det lär väl bli att jag tar en sväng in om gina idag efter skolan om jag orkar och ser om jag kan hitta något annat, har presentkort därifrån sen julafton :P.

Nu ska jag in och göra min klar, sen ska jag ta bussen till skolan. Hörs senare pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0