God morgon !

Vaknade faktiskt tidigare än vanligt idag, typ vid 10 i alla fall. Skönt, annars känns det bara som om dagen springer förbi. Nu sitter jag och äter mina älskade kaviars-knäckebröd så j*vla gott. Hihi. Har sovit lite dåligt i natt ingen aning varför är lite ledsen för jag har tappat lusten till saker :P.

Såg idag på http://gaybloggen.com att Jason är med där hahaha hur kul är inte det. Jag bara väntade på det. Men det är roligt bara för Jason älskar bloggar men han har ingen själv så det är ju kul att han fick vara med :D.

Jag undrar om jag ska shoppa idag? Kanske en tröja till västen jag köpte, vet inte ringar kanske? har blivit galen i ringar :P. Haha men vi får se. Nu ska jag i alla fall försöka få tag på Jason och titta lite på Tv. hihi ha det bra

Puss&kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0