God middag !

Vaknade lite sent idag då ja, hihi. men jag kunde verkligen inte somna igår pga. min hosta och jag glömde min hostmedicin "/ inte bra. så jag somnade ungefär vid 5 tiden.

Igår-kväll så gjorde jag inget speciellt mer än att jag träffade Bonzo en stund och vi var hemma hos ehsan och såg på film, "madea goes to jail" skit rolig film jag skrattade i princip hela tiden, det handlar om en gammal tant som typ är gangster och gör en massa saker, den som läser detta bara måste se den.

sen typ i natt så hände en massa tråkigheter som jag inte rikigt vill skriva i bloggen kan bara säga att jag är grymt ledsen och besviken.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, förmodligen träffa erica för jag lära behöva henne idag d: men nu ska jag åka med mammi till Maxi och handla lite (:

Pusspusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0