Spookey!

Har kommit hem från hästen och allt nu (: är jätte trött idag faktiskt usch, somnade i badkaret haha. Ska strax äta och sen får vi se hur det blir kanske man skulle tagit en 20 minutare haha? Eller så kanske man ska ut och träffa någon kompis, jag är ju som ni kanske vet beroende av att vara aktiv hela tiden, jobbigt men that´s me.

Jag tänkte på en sak nyss, spöken. Hur många är det som tror på det? För jag tror jätte starkt på det eftersom att jag har varit med om saker som har hänt, men jag kan inte riktigt förstå hur man inte kan tro på det, för varför skulle man hitta på något sånt? Jag har varit med om saker även här hemma, b la att när jag skullat sova någon gång så har det känts som om någon har tagit mig på benen? :O och man har sett det på täcket oxå. Jag vet inte det är mycket som har hänt och det kan inte vara en inbillning som vissa påstår jag vet vad jag har sett och känt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0