Snö igen "/

Nu är jag hemma igen från skolan, eller ja det var en stund sen jag kom hem. Ska snart ut till stallet, men usch det är inte alls kul i detta vädret. Jag ogillar verkligen vintern fy. Men, men. Gjorde inte så mycket på min enda lektion idag hade typ labb om PH-värde, jätte spännande verkligen ^^.

Min nya glass ring har kommit idag för den andra gick ju i sönder på båten haha fy. Men det var värt att beställa en ny för jag tycker ju om den så mycket.

På torsdag blir det nagelbyggning, älskar det tycker att det är så fint och det ser fräsht ut. Så det blir nog bra, men vet inte riktigt om jag ska göra vanliga eller några som är lite annerlunda, någon som har förslag?

Puss&Kram <3

Kommentarer
Postat av: matilda

först trodde jag att det bara stod "kommer min nya glass, den andra gick ju sönder på båten"



hahaha, åh! :D

2010-02-02 @ 15:34:25
URL: http://matildaforsstroms.blogg.se//

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0