God morgon

Förlåt att jag knappt skrev något igår, men för det första så var jag inte hemma från stan förens klockan 18.00 och sen igår så gick det inte att komma in på blogg.se. Fick spel !

Jag byggde ju mina naglar igår och sen var jag och fikade i stan med Erica, jätte mysigt sen var vi hemma runt halv 7 tiden och då skulle jag äta middag. Sen träffade jag Jenny en stund och sen gick jag och la mig.

Nu har jag i alla fall precis vaknat och ska snart äta frukost, försov mig till den första lektionen men fick reda på att läraren var sjuk så det gjorde ju ingenting. Min nästa lektion börjar inte förens klockan 13.00 skönt, och det är den ända jag har. Efter skolan ska jag åka och köpa en nya bil-radio :D

Mina naglar


 Och erica i nagelbyggnings stolen :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0