Ahlgrens !

God morgon sunshines !

Ja, jag kan ju börja med varför jag inte skrev så mycket igår ihäller, men som ni vet var jag på dåligt humör och det blev faktiskt bättre när jag hade varit i stallet. Men sen blev det bråttom för Jimmy skulle fixa min bil. Och nu är min bebis bil som ny igen :D

Igår kväll så blev det lokal fest för Lille Lundin fyllde 20, grattis till honom. Hade skit kul även om där inte var så många i slutet men det var skit kul. Lite kaos men det får man räkna med. Det var en kille som hade tattooerat en ahlgrens bil på sitt ollon :O haha måste göra skit ont men det var bara för att han ansåg att: "det enda sättet att stoppa dom, i munnen" haha. Lite sjukt men jätte kul. :D

Nu har jag vaknat för en stund sen och fick reda på att vi inte har haft värme eller något vatten över huvudtaget under natten pga. att det finns idioter som inte förstår att dom inte var bjudna till en fest och så förstörde dom för hela vårt område, att folk aldrig kan fatta ! Blir så arg. Nu ska jag snart äta något, det blir väl kaviar-knäckebröd :D sen ska jag och min moms åka och handla:D

Vi hörs sen tjingeling och puss&kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0