trött

Kom till stallet och tog in Carmen och upptäckte att hon hade fått näs blod :O jag blev jätte orolig, men som tur va så var det inte så farligt, det är ju precis som vi kan få näs blod ibland. Red i alla fall ut med Carmen och Emma på Charmeur följde också med, vi red en sväng på grustaget, och som vanligt så var Carmen helt vild så när vi kom tillbaka så var hon ju genomsvettig. Stackars tanta :)

Nu är jag i alla fall hemma och ny duschad och har ätit middag. Känner mig helt trött och sliten och har ont i ryggen. Inte bra, så länge det inte är någon förkylning på gång så är jag nöjd.

Har ingen aning om vad jag ska göra nu ska chilla lite här hemma men sen så måste jag ju hitta på något, för annars tar hyperaktiv över och då blir det inte kul alls.

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0