onsdag 7/10

Började dagen såklart hemma hos älskling, och jag har fått låna hans telefon LG Arena :D hihi. Skit fin är den, tycker jag. När jag skulle cykla hem för att göra mig iordning för skolan så var det värsta pisseregnet, öööh. Så när jag kom innanför dörren så droppade vattnet av från mitt ansikte, haha skit mysigt verkligen 8-).

Hade först naturkunskap och Jason tjatade om hur han ville veta om hur spermie cellen fungerar haha, lite små nörd iaf. Men trots allt är han ju som min son. Till mat blev det kyckling och klyftpotatis som vanligt, börjar bli lite tröttsamt nu men jag tycker bäst om det på vår skolrestaurang. Sen hade vi filosofi och Sandra bara satt och sliska ner min kära bläckpenna mysigt.

När jag kom hem från skolan så var jag ju såklart tvungen att chilla lite och glo på TV. Sen skulle jag ut med min älskade lilla vovsing Jayson. Mys i solen. Efter det så gick jag ner till 4H gården och snackade lite skit med Karolina och Lina.

Och nu har jag percis duschat och ska äta spagetti och köttfärssås, gott.




Kommentarer
Postat av: Bavve amin

Kille som bloggar. Bloggar om musik, mode för killar och tjejer, mig själv och mycket mer!

2009-10-07 @ 22:26:34
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0