Stan dagen

Kom till skolan idag ochg fick reda på att min lärare som jag har i mina 2 första ämnen idag var sjuk så då var ju lektionerna inställda så jag var vid skolan fårn klockan 10 - 13 helt i onödan lide ångest. Fast så fel var det inte gick med jason och sandra i stan och jason var helt knäpp han bara sprang runt inne på H&M och tog kläder och sa "tänk dig Gustav (mattelärare) i detta", ja det låter kanske inte så roligt men det var typ varenda ett nördigt plagg han kunde hitta. J*vla störd. Så vi gick runt i stan och kollade kläder och så. Vid 12 tiden så träffade jag och Sandra Bonzo i stan så vi gick och tog en fika på espresso house (cheese cake & chai latte <3). Så synd att han har flyttat man blir lite deppig "/. Sen blev det tillbaka till skolan och hade filosofi lektion.

Nu är jag hemma och tar det lugnt har sovit i typ 40 min och kollat lite på Family Guy, älskar det. (: Snart blir det mat och sen ska jag nog följa med hjärtat till Pir & kolla matchen Sverige - Albanien. Hoppas vi vinner  (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0