Sofias Bday <3

Grattis Sofia på 18 års dagen <3

Vaknade hos älskling och sen bar det av ner till vårdcentralen för att kolla upp magen. Fick en jätte bra doktor som verkade lyssna på mig och ta mig på allvar. Han skickade en remiss för att jag ska få göra en gastrostropi eller vad det heter man stoppar iaf ner en kamera i halsen och kollar och så.

När jag och mamma kom hem så fikade vi lite. Sen körde vi till Burlöv för att se om vi hitta någon kappa, och det gjorde vi även ett fest-linne och en boldero. Skit bra eftersom att jag har blivit besatt av att hitta nya fest kläder.

Efter det så cyklade jag till Carmen och red ut med Jessica, vi red på terrängbanan och det gick skit bra. Nu är jag hemma och har ätit pytt i panna och har duschat och sen får vi väl se vad som händer senare.



Tunika & Bolero från Cubus

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0