skolan, fredag

Hel sjuk dag, började med samhäll (inte så sjuk). Men sen när det kom till religionen, då börjde det hela. Vicky och Sanna hade värsta penn-kriget (synd att jag inte vet hur man lägger upp video på varken youtube eller bloggen) men det var iaf skit kul för Vicky HATAR om man ritar på henne och Sanna ville ha sin hämd, så dom sprang runt i klassrummet och ritade på varandra, moget verkligen. Men det var faktiskt skit kul att se. (:

När jag hade slutat min biologi så träffade jag Jason och då såklart så fick han för sig en j*vla idé. Han kletade in mina läppar med typ världens starkaste sås som är värre än tabasco Da Bomb heter den. Först fattade jag ingenting jag bara: - Jason vad f*n har du nu gjort? Och han bara skrattade såklar, så jag tog bort lite från läpparna och sen tvättade av mig med vatten. Men sen började helvetet oooh ja J*vlar vad det brände jag höll f*n på att dö och jag ville bara smälla till den jäveln haha. Denna bränningen höll på i mer än en timme det var nästan så att jag ville börja gråta. Inte kul alls! Vilket j*vla sätt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0