ont i magen dagen

Började dagen hos mitt allt så klat. Sen bar det av hemåt på min lilla cykel för att äta och byta om för att senare cykla till 4h och rida prisma, det gick skit bra faktiskt. Sen har jag även suttit inne hos mina söta små griskultingar och lekt med dom, haha dom bara åt på mina skot och byxor hela tiden, men dom är ju så söta. Idag skulle baggen få komma in till sina tackor och ha lite kul. Haha baow chicabaowbaow som Karolina kallar det.

Kom hem och hoppade in i duschen, och sen fick jag börja med att skriva min religions hemtenta, faktiskt intressant, man skulle jämföra 2 religioner och jag valde kristendomen och islam, inte lätt kan jag säga. Mitt i allt så  blev det mat, hamburgare, gottgott. Efter det så fick jag ju fortsätta med min hemtenta och den blev faktiskt ganska bra tyckte jag, gjorde så gott jag kunde och det är väl det som räknas. :)

Nu sitter jag hemma hos Angelica och Mona och ser på tv och snackar lite skit, sen ska jag hem till älskling och sova. Jag hoppas verkligen att det händer något roligt i helgen är sugen på att göra något :)

Har haft så j*vla ont i magen idag så det är sjukt, men jag antar att det beror på att jag precis har slutat ta mina magtabletter så jag får väl fortsätta med dom till nästa läkarbesök. Blir så himla trött på att vara tvungen att springa där fram och tillbaka bara för att få reda på vad som är fel känns inte som om dom tar en på allvar. Men men jag vill ju veta vad felet är så jag kan få en lösning på det hela.


Kommentarer
Postat av: Karro

Zlatan är bagge gumman ;)

2009-10-11 @ 22:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0