mys kväll

Suttit hemma hos Erica hela kvällen. Hon, jag och hennes mamma har suttit och pratat och druckit lite. Jätte mysigt var det, tända ljus och så. Pratade näst intill bara om män och kärlek och hur man verkligen vill ha det. Men hur vill man ha det egentligen? Enligt min åsikt så vill jag ha en kille som är omtänksam, mysig, kärleksfull, kan få mig att skratta, viktigt att han beter sig som en riktig man oxå får inte vara någon mes, och sen så tycker jag om att man skulle gå ut och äta, gå på bio, bowla, spela biljard och mycket sånt för det förjyller faktiskt ett förhållande. Men för det mesta så är det skönt att bara ligga hemma och se på tv och äta gott och så :) Ja så tycker jag iaf.



Mysigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0