Internet Explorer & Google Chrome

Jag får spel, för det första så funkar knappt mitt Internet Explorer för det hackar hela tiden så jag måste stänga ner med hjälp av Ctrl, Alt & Delete hur kul är det. Google Chrome hackar inte och är skit bra till allt, men inte till att blogga för om jag trycker t ex Enter 2 gånger så där ska bli ett nyss stycke men det går inte för när jag sen publicerar så sitter det ihop med den andra texten och det är inte snyggt, och inte nog med det för jag kan inte förstora eller förminska bilderna i Chrome som jag kan göra med Explorer. Blir så arg varför vill ingenting för mig. Jag får blogga på Explorer som bara hackar och göra allt annat på Chrome. Aaah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0