hemma igen

Sådär hemma från Carmen igen, det gick skit bra är verkligen nöjd idag.
Jag har faktiskt tänkt på en sak det är ju faktiskt höst nu, och jag tyckter inte alls att det är kul bara kallt och regnigt hela tiden man tappar suget till allt. Man kan inte gå ut på promenad utan typ 20 tröjor och 10 byxor, och det är inte alls kul. Det enda jag tycker om med hösten är att alla löven har så fina färger och typ att man kan mysa till det med ljus och sånt hemma det är det enda.

Och sen måste jag ju bara säga att jag har gått och blivit beroende av klementiner tror jag, haha. Hur blir man det? Dom är så himla goda att jag hade kunnat sitta en hel dag och trycka i mig klementiner, fast det postiva med det är att man inte går upp i vikt av dom (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0