Helt wack

Ibland blir jag så arg på mig själv. Alla vet ju att jag har ett j*vla huvmör och blir lätt irriterad, men nu var det ju faktiskt illa. Bara för att jag har suttit hemma och inte träffat någon i nästan 2 dagar så snapar jag på alla. Provocerar alla för att någon ska bråka med mig så jag kan få ut min ilska. WTF? Har jag blivit dum i huvudet eller? Och sen nu börjar det ju bli en deppigare årstid och jag får alltid vinterdepritioner och sitter och gråter över ingenting och sånt. Och jag känner att det börjar närma sig nu. Inte kul alls jag vill bara gå i ide och sova bort hela vintern så jag inte sårar någon annan och så att jag slipper må dåligt. Det är så jobbigt bara. Så fort något inte går vägen för mig så snapar jag. Helt wack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0