What a wonderful day <3

Hemma från skolan och allt. Missade min vaccinations tid i skolan, för jag hade ingen aning om det lixom min tid var klockan 11 och jag började 13 så ja haha. Men skit samma, peppar peppar ta i trä att jag inte blir sjuk. Haha. Skit roligt idag på samhälls lektionen Vicky fick för sig att vi skulle göra förkorningar av alla ord, min roligaste (tycker jag) var MI = Margaretisk ilska, för Emelie i vår klass kallas för Maggan så där av Margaretisk hahaha. Och vår lärare är lite dålig på att skriva så man ser vad där står på tavlan så han hade skrivit 5 Permanenta och Maja bara vadå spermanenta hahaha. Helt lost. Och vill ni veta vad? :D Min lilla son Jason kom hem igår natt så han fick jag oxå träffa idag :D wuuhuhuu.

Nu har jag precis gjort min filosofi uppgift, den var inte så svår som jag trodde. Snart ska jag ut till Carmen och mysa lite och sen ska jag träffa Erica.

Bloggar igen senare pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0