Pluggar

Har nyss kommit hem från skolan. Är helt död eftersom att det är första dagen efter lovet. Höll på att somna på min miljökunskaps lektion. Och än är det inte slut för nu sitter jag hemma och gör ett historia arbete som ska vara inlämnat i morgon. Starkt jobbat verkligen. Fy på mig.
Denna veckan måste jag ut och handla fest-kläder och smycken eftersom att jag fyller år på Lördag men ska fira den med mina kompisar på fredagen. (: wuuhuu. Tyvärr så måste jag återgå till mitt arbete nu. Och vet ni vad? Imorgon så ska jag vaccineras mot svininfluensan, även om jag tycker att det är jätte onödigt men bättre det än att bli sjuk när jag ska till Egypten den 12 november. Längtaaar !

Puss och kram sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0