Hej bloggen

Jag vet att jag har varit jääte dålig på att skriva nu på senaste, men vissa är lite upptagna. Haha. Egypten resan som jag var på mellan den 12-19 november var helt underbar. Ville först inte åka dit, men när jag väl var där funderade jag på att flytta dit haha. Hel sjukt. Har inte gjort så mycket sen jag kom hem. 

Nu har jag jätte mycket i skolan oxå. På onsdag ska jag ha natur redovisning och muntligt filosofi prov, på fredag ska jag ha religions prov, på måndag nästa vecka ska jag lämna in hemtenta från filosofin, på tisdag nästa vecka ska mitt första utkast av projektarbetet vara inlämnat, och snart så ska jag ha uppkörning och teori prov oxå så det måste jag oxå plugga till ! Så man har rätt så mycket att stå i men jag ska försöka skriva lite då och då i alla fall. Och inte nog med detta för på onsdag klockan 16.00 ska jag även på jobb möte för jag ska jobba på Posten i december.

På onsdag fyller min mamma år så idag ska jag åka och köpa något fint till henne :) <3

Jag jag har feber och mår inte alls bra men eftersom att jag har körlektion idag klockan 10 så måste jag gå på den och jag måste till skolan och hämta böcker och skriva klart natur redovisningen oxå. Ångest att bli sjuk när man har så himla mycket att göra.

Hörs senare, puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0