God morgon

Blev inget kväll-bloggande igår sorry. Men jag pluggade som f*n, och blev riktigt nöjd med resultatet även om det blev lite tjafs med föräldrarna som vanligt när jag pluggar. Jag skrev en uppsats om Kinas historia och jämförde med vad som hade hänt i Europa och Norden under samma period som det hände något i Kina. När jag var färdig med pluggandet så träffade jag Sofia en stund och sen cyklade jag hem till älskling som hade köpt en sån mobilstrumpa till mig, hihi. Gulligt för jag ville ha en sån :)

Nu har jag precis kommit hem från älsk och så har jag ätit frukost och så. Och planerat resten av veckan, det blir en väldigt upptagen vecka. Men men kan inte gnälla över att jag inte har något att göra iaf :) Vill jätte gärna åka till den nya IKEAn oxå. Älskar hem inredning det är så roligt att piffa till där hemma. Och jag måste handla något nytt att festa i till helgen. Nu ska jag strax till skolan och ha två lektioner, samhällskunskap och historia (:.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0