Fredag då

Ja har ju varit i skolan som vanligt, och slutade 4 så man är ju lite trött. Vi hade en präst i vår skola idag som svarade på frågor på religionskunskapen, fasktiskt rätt så trevligt. Men det jag tyckte var konstigt var att han var ju präst men han trodde inte på kristendomen eller någonting sånt. Haha jaja.

Nu är jag hemma och har precis duschat och så för tjejerna ska ju komma hem här ikväll så ska vi dricka och lite så som vanligt och fira mig eftersom att jag fyller år i morgon. 18 och blir stor flicka. Hihi. Sen ska vi ut till hipp och skaka rumpa, alltid lika kul. Ja jag ser fram emot kvällen iaf, det blir säkert jätte bra. Nu ska jag gå och sminka mig och fixa lite hörs väl senare, pusspusspussspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0