Söndag

Har varit och handlat smink med min moms idag och så handlade jag faktiskt en mössa oxå, fast att jag ser ut som jag vet inte vad i mössa men wtf mayn jag vill inte ha en avfryst skalle. :D

Sista dagen på posten idag, YEES ! ^^, Skönt som f*n. Men det gick rätt så snabbt idag, och det har faktiskt inte bara varit negativt, inte allt iaf. Har träffat en massa nya människor och sånt älskar jag :D. Verkligen skit trevliga. Men nu snart måste jag gå och besöka en massör, haha är helt stel i hela nacken, eller ja resten av kroppen oxå. 

Nu under kvällen så har jag umgåtts lite med Chrelis och Martin, satt och kollade på TV och en massa youtube klipp, b la den där "crack makes me crazy" haha. Den är helt sjuk. But i love it <3 Nu strax så ska jag gå och lägga mig är lite trött efter denna veckan och nu kan man iaf få lov att sova nu för nu har man LOV :D

Godnatt, pussis och kramis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0