Jobb !

Har ju som jag sagt innan börjat jobba på posten med julkorts-sortering, från 9-15 varannan dag och varannan dag 15-21. Fy fan det var hemskare detta året än förra nu förväntar dom sig att vi ska stå upp och göra detta i 6 timmar? :O vad fan tror dom? Jag har skit ont i mina hälar och mitt knä "/ inte alls kul. Och jag hade till och med inlägg i mina skor för att jag inte skulle få ont men hjälpte det? Nä, såklart inte. Måste få lov att ha en stol för jag kan inte stå där i 6 timmar så. 

Det enda som är roligt är att jag ju har fått mitt körkort så att jag kan köra till jobbet varje dag. Men idag var det lite obehagligt. För det har ju såklart börjat snöa, så nu kan jag inte ens använda min egen bil för vi har inte fått vinter-däcken än och dom kommer inte förens efter jul "/. Men får väl lära mig att "ta det med en nypa salt" haha.

Snart ska jag gå och lägga mig och se lite på tv tror jag, kanske den serien "Everybody hates Chris" ^^,. En ny dag på posten i morgon. Usch! God natt och sov gott. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0