USCH !

Äntligen hemma igen från detta ovädert har precis varit i stallet, kom ju knappt där i från. Det var jätte stora snödrivor nere på gården :O Fy men som tur är så är min lilla söta bebis bil en riktig pansar-vagn så den klarar allt. Jag och min bil la..la..la. Hahaha. Det har tydligen varit jätte mycket olyckor och jag som bor lilte utanför malmö lixom, här bryr dom sig inte så mycker så här är vägarna helt åt skogen, snödrivor över allt, och att det blåser gör inte saken bättre man kan inte ens se vägen eller vad som är 1 meter framför sig :O

Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag springa ner och hämta min ring hihi.

Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

allt bra med dig idag?:)

kram ♥

2010-02-02 @ 16:46:18
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0