God trött morgon

Vaknade för en stund sen, och nu har jag blivit förkyld igen "/ , jag lär mig ju aldrig att ANVÄNDA KLÄDER, haha jag tar alltid för lite på mig, men jag hatar vinter-jackor och snö, vill ha sommar och sommar kläder :) och förkylning gör att man blir ännu mer trött än vanligt "/ och jag är extremt trött.

Jackie vann Paradise Hotel igår, men det är väl klart att hon gjorde. Jag hoppades på henne

Ska alldeles strax till skolan och så ska nog in om bikbok och handla någon ring som jag har hittat :D, sen har jag inte så mycket planerat inför resten av dagen.

Kommentarer
Postat av: Melanie

Nej usch Jackie borde inte vunnit.. Jag hejade på Kristoffer istället.. Han fick ju all skitgöra.

2010-02-03 @ 09:19:53
URL: http://fromtheritztotherubble.blogg.se/
Postat av: Jason

Jag tycker inte iheller jackie borde ha vunnit,men men :P



Du är fan alltid förkyld:O

2010-02-03 @ 13:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0