Vinterjacka !

Jag blir så ledsen jag vill inte använda min vinterjacka, hur kul är det lixom? Bara klumpigt och sen ska man ta av den i skolan för att det är för varmt där, för att där finns absolut ingen luftkonditionering i skolan. Jag vill inte ha den men jag vill inte bli förkyld ihäller. Nu har jag ändå fått gå med på att använda den för vädert säger ju så, så har jag beställt en jacka från ellos, men har den kommit? Nä såklart inte så nu får jag gå med den röda jackan, ja okej där är väl inget större fel på den men ändå. Fast jag ver faktiskt inte om den jag har beställt är en vinterjacka men den verkar varm iaf i vilket fall som hällst så blir den bra nu iaf tillsvidare. JAG VILL HA SOMMAR IGEN :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0