Sandras Bday <3

Grattis Sandra på 18års dagen <3

Skolan idag då, började med körlektion klockan 9.00 - 10.00. Sen gick jag i stan lite och handlade lite eftersom att jag hade håltimme till klockan 13.00 BUUULL. Jag handlade en tunika på Gina Tricot bara, lite festlig. Började med samhällslektion, faktiskt rolig, och så fick vi reda på att vi inte ska ha vår lärare längre för hon har en bulle ugnen, gratz. Efter det historia lektion och vi kollar på en sån kinesisk film "Den sista kejsaren" helt okej faktiskt. :)

Efter skolan blev det Carmen skrittade ut en runda bara. Hem och äta och duscha och nu ska jag bara ta det väldigt lugnt (:

Tunikan jag handlade (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0