Såklart händer detta mig, pinsamt

Ja, jag skulle gå på bussen igår för att åka hem från skolan. Så jag går in för att sätta mig och glömmer såklart att ta upp foten så jag snubblar in på sätet och höll på att trilla över en gammal gubbe som satt framför, aaaah pinsamt och inte nog med det för jag slog mitt kä oxå så det blev lite svullet och blåmärke, tyck lite synd om mig :D. Sen så sitter där några tjejer bakom mig som såg allt och dom började såklart skratta för det såg säkert skit roligt ut, men där satt jag med nästa tårar i ögonen av smärta "/. Haha men in med lurarna så snabbt som möjligt bara för att nte höra dom skratta, och jag kände mig såååå dum, jävla klump man kan vara ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0