Plugg-dag

Så himla stolt är jag över mig själv, idag har jag verkligen lagt ner tid på mitt pluggande. Skit nöjd med det jag har skrivit på mitt projektarbete (H). Men än är det inte slut för nu sitter jag och pluggar religion eftersom att jag har prov i morgon men det verkar inte så svårt, det är ganska självklara saker. Så vi får hoppas på det bästa i morgon. :)

Nu under kvällen så har jag träffat Sofia som klarade sitt teori prov idag, grattis till det gumman nu är det bara uppkörning kvar. Och snart är det tid för mig oxå längtar men det kommer vara så himla nervöst. Men den tiden den sorgen.

Nu ska jag plugga vidare för jag vill klara det och få bra betyg så lika bra att plugga lite även om man tror att man redan kan allt. Hörs väl i morgon. Puss&kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0