Helgen

Fredag !
Satt först hemma hos Sandra och förkrökade, skit roligt. Och jag tyckte själv att jag var så jävla rolig, haha gick runt och pratade som om jag bröt på brittiska, och sen så pratade jag om säckpiopr och att männen inte har några kallsonger under sin kilt :P skit kul. Efter förkröker tog vi taxi in till stan, vilket oxå blev en väldigt kul resa, stod och dansade i taxin, haha. Men i vilket fall som helst så slutade kvällen på Hipp som vanligt, men det var skit kul, tills jag kom på att jag hade blivit av med alla jag stack dit med. haha. Tack alla för en rolig kväll <3

Lördag !
Kvällen började med att jag satt hemma hos Erica och hon sminkade sig och jag drack lite. Vi satt och diskuterade män som vanligt, haha. När erica var klar så gick vi och mötte upp Sofia för att sen gå ner till By krogen och dricka lite. Skit kul faktiskt. Förutom att det första jag gör när jag hade beställt in min vodka-redbull var att välta ut den, tur att det inte är så jätte höga priser på byan. Haha, efter några gångers handlande på kortet så skulle jag stoppa ner det i apparaten och vad tror ni klant arslet gör? Jag knäckte mitt bankomat kort, som tur va så var Jimmy så snäll och smart så att han tejpade det till mig, och konstigt nog så fungerar det. Sen hände det lite tråkigheter under kvällen oxå så det var inte så kul, men wtf ibland får ju sånt hända oxå :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0