Helgen / festande / 18års dagen <3

Ja eftersom att jag har varit jätte dålig på att skriva så skriver jag om hela helgen i ett inlägg istället :)

Fredagen
Hade tjejmiddag hos mig och hade verkligen jätte trevligt och sen så förkrökade vi oxå lite för vi skulle ut sen. Senare mot kvällen så kom Jason oxå hem till mig, han kände sig nog lite pimpig eftersom att det bara va tjejer men han trivdes säkert. Är verkligen jätte glad att jag bestämde mig för att fire min födelsedag för jag hade inte tänkt göra något typ bara gå ut. Haha vilken dum tanke. Vi drog till hipp typ vid 12 och sog ju såklart på V.I.P listan så man behövde ju inte stå i kö särskillt länge haha. Skit rolig kväll, var ute med Sofia, Sandra och Jason. Ja men tack alla för en underbar kväll är jätte tacksam för att ni ville komma och fira mig :D. <3

Lördagen
Det var på lördagen som jag fyllde år alltså igår 7 november :D. Hade först släkt middag. Och det var faktiskt trevligt, trodde det skulle bli drygt men det var trevligt. Fick en massa fina blommor och pengar och så. Och av mamma och pappa så fick jag diadem, blomma, örhänge, nagellack, en väska (som jag fick innan jag fyllde år), och en BIL (som jag oxå fick innan jag fyllde år). Mot kvällen så stack jag med Sandra hem till Purria och festade, hade faktiskt skit roligt. Tack alla er oxå för en underbar galen kväll haha :D Skit roligt. Älskar alla mina kära vänner. :D



Sandra, Jason, Jag och Sofia inne på Hipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0