Hellu bloggis !

Sovit gott? För det har inte jag, "/ denna hostan tar kål på mig. Har knappt fått sova inatt, har bara knarkat en massa hostmedicin men det hjälpte ju men inte helt. Jobbigt som f*n. Har inte ens varit i skolan idag pga av att jag knappt sovit och är helt slut i kroppen. Har till och med träningsvärk i magen haha :$ okej det är kanske lite pinsamt haha. Men de musklerna har inte blivit använda på ett tag :P.

Idag så har jag inte planerat mycket mer än att jag ska plugga, ska börja skriva klart raporten till mitt projektarbete får se hur mycket jag fattar sen får mamma hjälpa mig att fatta :P.

Nu ska jag sätta mig och mysa lite och se på TV. hörs senare pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0