Huvudverk

Ja jag vet att jag har varit jätte dålig på att skriva men jag ska bättra mig, det händer så mycket saker och eftersom att jag bara har min dator hemma och väljer att inte blogga hemma hos kompisar så blir det lite dåligt "/
I alla fall, fredag igår då alltså. Dagen började ju som vanligt i skolan, och vet ni vad nu har jag hittat ett ställe att parkera för 10kr/tim istället för 25kr/tim mycket bättre :D. Efter skolan så åkte jag och hämtade upp Erica. Och Erica var lite ledsen, behöver inte berätta varför men, hon bestämde sig för att köpa en HAMSTER haha vild. Så vi åkte och gjorde det, skit söta ska visa bild när jag har en.

kvällen så stack jag hem till Pir och drack lite, jätte kul hade jag men det är ju inget ovanligt, i'm a happy mother-f*cker. Alltid lika roligt att festa med dom som jag var med igår. :D Och vet ni, jag har ju byggt på mina naglar och många har svårt att öppna typ öl-burkar och sånt med naglar, men inte jag mohaha, jag är bäst på det. :D

Nu ska jag gå och äta frukost och sen ska jag till Carmen, :) PEEACE



inte från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0